vrijdag 10 juni 2016

Vrijdag 10 juni

Verslag: Ruben Verschaeve

Kevin: laden en lossen van vrachtwagens met de palletruck. De goederen die hij moest lossen, bestonden uit IBC-containers en drums met gevaarlijke chemische stoffen. Meer informatie is hierover niet niet bekend omdat hij niet kan lezen wat er op de dozen staat.
Daarnaast heeft hij nog pallets in de rekken met de reachtruck gezet en pallets terug uitgehaald met de reachtruck om deze daarna op picklocatie te zetten.
Als middagmaal heeft hij zijn favoriet gerecht namelijk boterhammen met choco gegeten.

Dave zijn dag bestond uit het maken van labels en hij heeft ook zijn spieren eens mogen gebruiken omdat hij een container handmatig moest lossen.

Jonathan begon de dag met het lossen van vrachtwagens. In de vrachtwagens zaten er IBC-containers. Dit heeft hij met de heftruck verwezenlijkt.
's Middag heeft hij ook kunnen genieten van een lekker buffet.

Laïka heeft vandaag kledingstukken van de merken Marmar en Sophie Schnoor gepickt. De kledingstukken waren kleedjes en schoenen. Dit alles gebeurde met de hand. Ze heeft ook cake gekregen van haar collega’s.
Als middagmaal heeft ze kip met brood en heel veel groenten gegeten.

Meneer heeft na het afzetten van mezelf enkele examens van 4 STW3 verbeterd en hij heeft ook nog wat administratie voor de internationale stage afgewerkt. Als middagmaal heeft hij overheerlijke, zelfgemaakte croque monsieurs gegeten. Hij heeft ook nog een verfrissende plons in het zwembad gemaakt.

Mijn werkdag begon lekker rustig met alweer rond te rijden met de kuismachine. Daarna heb ik nog wat containers gelost met de pallettruck.
Over de middag heb ik van biefstuk met aardappelen en worteltjes kunnen genieten.
's Namiddag moest ik buiten het bedrijf een vrachtwagen lossen met masten voor een boot. Ze waren ongeveer 6 meter lang en zeer lastig om te controleren met een kleine heftruck, maar ik heb het kunnen lossen zonder accidenten.
Daarna heb ik nog 2 containers met een nieuwe werknemer mogen lossen, Martin. Ik kreeg een lijst met alle pallets op de vrachtwagen en labels met de klanten erop en moest dus zelf uitmaken of ik de pallets moest lossen of laten staan in de container.
Ook heb ik nog het hele magazijn moeten vegen met de kuismachine.
Ook heb ik een nieuwe student mogen helpen met het verplaatsen van pallets van het klein magazijn naar de terminal (dit is de plaats waar de vrachtwagens gelost en geladen worden).
Ik heb de werkdag afgesloten met een gezellig ritje in de dieselheftruck.


Als avondeten hebben Laïka en Kevin lekkere kippenhamburgers met aardappelen en warme appelmoes gemaakt. Dit heeft me heel erg gesmaakt.
De groep, inclusief meneer Van Landeghem, sluit de dag af met het volgen van het voetbal in de lobby van het hotel.

Flickr Pieter
Facebook
YouTube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten