woensdag 8 juni 2016

Woensdag 8 juni

Verslag: Kevin Verhaeghe
Vandaag was geen normale stagedag. We moesten allemaal om 13.00 uur stoppen zodat we op bedrijfsbezoek naar SAS konden, een luchtvaartmaatschappij.
Jonathan heeft vandaag goederen op de juiste plek verplaatst met de heftruck. Hij heeft er ook containers mee gelost.
Dave heeft goederen verzameld en in bubbelfolie verpakt. Hij heeft ook de eer gekregen om het magazijn te vegen.
Ruben heeft vrachtwagens geladen en gelost met zowel de heftruck als de pallettruck. Met deze interne transportmiddelen heeft hij ook het magazijn gereorganiseerd. Verder heeft hij nog het magazijn gekuist met de borstelmachine. Ruben heeft ontbijt gekregen omdat zijn bedrijf een nieuw computerprogramma gebruikt vanaf vandaag.
Laïka heeft haar spierballen moeten gebruiken. Ze heeft handmatig de retours weggestopt. Verder heeft ze ook nieuwe locatie's aangemaakt door dozen te stapelen en er nieuwe labels op te plakken die ze zelf heeft gemaakt.
Ikzelf (Kevin) heb lege pallets uit de picklocaties gehaald met de reachtruck. Verder heb ik ook binnengekomen pallets met de reachtruck weggestoken. Ik had geluk, want ik mocht om 12.40 uur stoppen van mijn stagementor.
Na deze korte stagedag zijn we richting SAS vertrokken voor een bedrijfsbezoek. Hier hebben we een rondleiding gehad in hun magazijnen.
Vandaag waren Jonathan en Dave aan de beurt voor het avondmaal. Blijkbaar dachten ze dat ze voor het hele hotel moesten koken want we hebben nog veel spaghetti over. Het voordeel ervan is dat de "pro" chef-koks Dave en ik hierdoor alleen maar spaghettisaus zullen moeten maken morgen. Alhoewel Dave noch ik niet weten hoe we dit moeten maken ...

Na het eten hebben meneer Van Landeghem, Dave, Jonathan en ik de pronostieken gegeven voor de eerste speeldag van het EK 2016. We hebben bovendien een pronostiek gemaakt over het startende elftal van België tegen Italië. Toch wel opvallend dat Dave denkt dat Jordan Lukaku zal spelen als centrale verdediger in de basis ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten