zaterdag 11 juni 2016

Zaterdag 11 juni

Verslag: Jonathan Vilain 

Vandaag kon iedereen eens uitslapen, dus hadden we een laat ontbijtje.
Meneer Van Landeghem was intussen al gaan zwemmen. Een beetje later op de dag hebben Kevin en ik wat gevoetbald in ons tuintje terwijl Dave, Ruben en zijn liefje een wandeling maakten rond het nabijgelegen Selsmosemeer.

Tegen de middag hebben we hotdogs en broodjes in de Nettowinkel gekocht. Intussen hebben we ook besproken wat we 's namiddags zouden doen, de meerderheid wou naar het strand.

Om13.30 u zijn we naar Vallensbaekstrand vertrokken. Eenmaal aangekomen hebben we eerst wat volleybal gespeeld. Zodra Dave, Ruben en Laika in de zon wilden liggen, hebben Kevin en ik wat gevoetbald op het strand.
Toen Kevin het beu was, zijn Ruben en 
meneer Van Landeghem mee komen doen.
Daarna heb ik wat in de zon gelegen en ben ik natuurlijk verbrand. Terwijl Kevin een diepe put aan het graven was, maakten Dave, Ruben en Laïka een zandkasteel. Op het einde van de strandsessie hebben we allemaal wat Uno gespeeld en waren we het niet eens over de spelregels.
Vervolgens hebben Kevin en meneer Van Landeghem nog even gevoetbald. Om 17.30 u hebben Kevin en ik nog een wedstrijdje gespeeld en deze heeft Kevin heel toevallig gewonnen.

Op onze wedstrijd van EK-pronostieken neemt Dave voorlopig de leiding met 2 punten.

De avond zullen we afsluiten met de match Engeland vs. Rusland. Iedereen denkt dat Engeland zal winnen, behalve Kevin. Hij denkt dat het op een gelijkspel zal eindigen. Ruben en Laïka zullen weer eens in het huisje blijven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten